filme noi onlinefilme onlinefilmefilme online hdfilme noi
Este oficial: Facebook testează butonul 'Want' | UrbanNews
Get a site
Friday, April 3, 2020
Ultima oră
Home >> IT&C >> Facebook >> Este oficial: Facebook testează butonul ‘Want’
Este oficial: Facebook testează butonul ‘Want’

Este oficial: Facebook testează butonul ‘Want’

Facebook a dat primele indicii despre includerea unui buton Want, alăturat tradiţionalului buton Like, încă din luna iunie, când mai mulţi dezvoltatori au descoperit modificări în codul sursă folosit pentru paginile reţelei.

 

Butonul Want apare numai pentru produse din colecţii special create şi este aşezat în stânga butonului Like
Butonul Want apare numai pentru produse din colecţii special create şi este aşezat în stânga butonului Like

Timp de două luni, reprezentanţii Facebook au fost foarte evazivi în declaraţii, neconfirmând dar nici infirmând intenţiile legate de adăugarea unui buton Want. Tăcerea s-a rupt în momentul când Facebook a anunţat încheierea unui parteneriat cu mai multe companii ce activează pe piaţa retail, printre care Victoria Secret, Neiman Marcus şi Pottery Barn, în scopul testării unei noi platforme ce permite utilizatorilor să dorească (Want), colecţioneze (Collect) sau placă (Like) un anumit produs, gestul fiind înregistrat apoi în Timeline-ul propriu.

 

Acelaşi buton Want, dar într-o formă ce include şi text, apare peste imaginile produselor în colţul stânga sus.
Acelaşi buton Want, dar într-o formă ce include şi text, apare peste imaginile produselor în colţul stânga sus.

Spre deosebire de butonul Like, noul buton Want este prezent doar pe Facebook, afişat în dreptul produselor prezentate pe pagina proprie de către companii ce activează în cadrul reţelei de socializare şi nu va fi întâlnit pe website-uri externe care folosesc plugin-uri Facebook.

Potrivit unui purtător de cuvânt al reţelei de socializare, butonul Want se află acum în fază de testare, fiind adăugat ofertelor unor companii dinainte selecţionate, la colecţiile de produse distribuite de acestea. Colecţiile pot fi descoperite în News Feed, iar utilizatorii pot interacţiona cu acestea şi distribui mai departe prietenilor informaţii despre produsele pe care le plac. De asemenea, utilizatorilor le este permis să cumpere produse direct de pe Facebook, apăsând butonul Buy.

 

Orice produs dorit poate fi refuzat mai târziu apăsând butonul Unwant.
Orice produs dorit poate fi refuzat mai târziu apăsând butonul Unwant.

Chiar dacă în urma cumpărăturilor făcute din paginile Facebook administratorii reţelei nu sunt remuneraţi în mod direct cu un procent din vânzările făcute, butonul Want oferă alte oportunităţi pentru profit, cum ar fi taxă pentru utilizatorii direcţionaţi către paginile magazinelor online sau promovarea produselor adăugate de utilizatori în listele de cumpărături (wishlists).

Sursa articol: GO4IT.RO

Daca ti-a placut articolul, urmareste UrbanNews pe FACEBOOK!


About UrbanNews Editor