filme noi onlinefilme onlinefilmefilme online hdfilme noi
Ce posteaza si cum mint romanii pe Facebook. Rezultatele unui studiu Intel | UrbanNews
Get a site
Monday, May 25, 2020
Ultima oră
Home >> IT&C >> Facebook >> Ce posteaza si cum mint romanii pe Facebook. Rezultatele unui studiu Intel
Ce posteaza si cum mint romanii pe Facebook. Rezultatele unui studiu Intel

Ce posteaza si cum mint romanii pe Facebook. Rezultatele unui studiu Intel

Ce posteaza si cum mint romanii pe Facebook. Rezultatele unui studiu Intel
Cercetarea arata ca un roman petrece, in medie, 31 de minute pe zi in retelele sociale

Romanii fac tot posibilul sa para mai frumosi si mai destepti atunci cand folosesc retelele de socializare. Existe diferente vizibile intre profilul romanilor din social media si cum sunt ei in realitate, potrivit studiului Intel “UltraYou”. Utilizatorii paginilor precum Facebook, Hi5, Google+ sau Twitter au un eu virtual imbunatatit, pentru a-si impresiona prietenii din lista.

 

Ce posteaza romanii

Pentru uploadarea fotografiilor sau videoclipurilor, romanii folosesc laptopul sau Ultrabook ul, in timp ce schimbarile de status se fac mai ales cu telefonul sau tableta, arata studiul, potrivit caruia o persoana petrece, in medie, 31 de minute pe zi pentru a-si actualiza conturile de pe retelele de socializare.

39% din romani posteaza o data pe zi sau chiar mai des. Cele care predomina par sa fie fotografiile. 69% din respondenti sustin ca urca poze personale sau cu persoane necunoscute, 66% opinii, iar 62% informatii.

In privinta scopului in care posteaza, 52% din romani au spus ca fac asta pentru ca simt nevoia sa isi exprime opinia sau sa afirme ceva, 39% pentru ca doresc sa se simta conectati cu alte persoane, iar 32% pentru a-i tine pe altii conectati la evenimentele din viata lor. De asemenea, 30% din respondenti au declarat ca posteaza pe Internet pentru a-si face prieteni.

Perioada cu activitate maxima in retelele sociale este, pentru cei mai multi dintre romani, concediul. 38% din respondenti se incadreaza in aceasta categorie. Alti 15% au activitate maxima la evenimente sportive, iar 13% in timp ce sunt la masa cu alte persoane.

 

Ce minciuni se spun in spatiul virtual

Atat femeile, cat si barbatii din Romania par sa tina mult la imaginea lor din mediul virtual si nu se sfiesc sa isi cosmetizeze proficul astfel incat sa para mai grozavi decat sunt in realitate. Iar demersul e de obicei un succes. 69% din romani au declarat ca isi petrec timpul in viata reala cu doa un sfert dintre prietenii de pe retelele sociale, iar doar 2% cu toti, potrivit studiului Intel.

91% din respondenti au declarat ca cea mai mare minciuna spusa de femei este postarea unor fotografii in care arata mult mai bine decat in realitate. Totusi, 77% din respondenti declara ca barbatii fac acelasi lucru.

Pe locul doi la minciunile stau cele care ii fac pe utilizatori sa para mai inteligenti, iar pe locul al treilea sunt chick-in-urile.

Motivele minciunilor sociale ale romancelor sunt: dorinţa de a impresiona alte persoane, gasirea dragostei sau prieteniei si mascarea nesigurantei. La randul lor, domnii cosmetizeaza adevarul intai cu scopul de a impresiona alte persoane, apoi pentru a-si masca nesiguranta si pentru a gasi dragoste sau prietenie.

42% din romani au declarat ca isi doresc sa semene mai mult cu eul lor virtual, iar asta are efecte benefice. Spre exemplu, 36% din respondenti au declarat ca citesc mai mult din constrangerea de a “da mai bine” si in viata reala, 25% fac mai multe exercitii fizice, iar 20% merg la petreceri mai des.

 

O treime dintre romani s-ar rusina daca s-ar afla asta

35% din romani nu s-ar simti deloc confortabil daca intreaga activitate pe care o desfasoara pe Internet ar fi facuta publica. Doar 9% din ei sustin ca nu ar avea absolut nicio problema. 15% din se simt vulnerabili din cauza informatiilor publicate pe net de catre ei sau de catre prietenii lor.

De asemenea, 53% din respondenti spun ca oamenii ar trebui facuti raspunzatori pentru informatiile postate, iar acelasi procent sustine ca oamenii divulga prea multe informatii pe Internet despre ei.

Studiul comandat de Intel a fost realizat in august 2012 pe un esantion de 419 persoane, bsrbati si femei, cu varste intre 18 si 45 de ani. Respondentii sunt din mediul urban, cu acces la retelele sociale cel putin o data pe zi.

 

Cel mai bun gadget pentru retelele sociale

Vedeta momentului este Ultrabookul, acel laptop subtire, usor, extrem de performant si cu o autonomie ridicata. Este gadgetul ideal pentru cei care pun accentul pe mobilitate, pentru care un laptop ar fi incomod de carat, iar o tableta i-ar incurca din cauza lipsei tastaturii.

Piata de Ultrabookuri incepe sa prinda contur si la noi, singurul inconvenient fiind momentan pretul mai ridicat al unui Ultrabook comparativ cu cel al unui laptop. Mai multe informatii despre Ultrabook, aici.

Se estimeaza ca pana in 2015 vom avea peste 15 miliarde de gadgeturi de toate felurile conectate la Internet.

Sursa articol: YODA.RO

Daca ti-a placut articolul, urmareste UrbanNews pe FACEBOOK!


About UrbanNews Editor